Visma Calendar

Visma Calendar er en integrert del av Visma Payroll og gir deg enkelt timeregistrering i skyen. Her kan de ansatte registrerer timer, overtid, fleksitid og ferie fra både pc og mobil. I etterkant kan ledere enkelt godkjenne timer, før informasjonen går rett inn i lønnssystemet.

Visma Lønn

Hva er Visma Calendar

Visma Calendar er et enklere system enn Tidsbanken som registrerer tid og fravær på en enkel måte. I Visma.Net- plattformen får du en komplett løsning med lønnssystemet Payroll, Calendar, HR systemet Dottie HR og  reiseregningssystemet Expense. I Calendar kan du enkelt registrerer fravær, overtid, fleksitid, samt feriedager og enkel timeføring. Registrer du timene dine i Visma Calendar vil de kunne sendes leder for godkjenning og deretter bli registrert rett i lønn.

Del

LinkedIn
Facebook
Twitter
Email

Hva kundene våre sier

Du er i trygge hender hos oss

Hva kan vi hjelpe deg med?