Aleksander trives best tett på kundene

Aleksander Nunes ConnectHRM

– Jeg ønsker å jobbe tettere med kunder, og mer konkret med lønn. Det fikk jeg sjansen til med jobben i Connect HRM.

Det sier Aleksander Nunes-Xavier som kom til Connect HRM i 2022 etter elleve år i Visma. Før det jobbet han i fem år i nå Visma-eide Mamut. Mamut leverte i likhet med Visma løsninger innen regnskap, fakturering og lønn m.m. Aleksander holder seg altså i samme bransje, ettersom Connect HRM er sertifisert Visma-partner. Men nå med et litt annet fokus enn tidligere.

– Jeg har jobbet med support og kundeservice i ulike roller og funksjoner i både Mamut og Visma. Jeg trivdes fantastisk godt i min forrige jobb, men hadde lyst til å komme enda nærmere kundene. Det får jeg muligheten til i Connect HRM, sier Aleksander.

Nærmest født inn i kundeservice

Det er kanskje ikke så rart at Aleksander trives best i tett kontakt med kunder. Han er nemlig oppvokst i en familie som har drevet ulike butikker i Oslo.

– Jeg jobbet med andre ting før jeg startet i bransjen med lønns- og regnskapssystemer. Men akkurat det med kundeservice er jeg egentlig født inn i, på grunn av familiens butikkdrift.

Lite skigåing

På fritiden er det Pokemon-Go det går mye i om dagen, da det er favoritten hos Aleksanders yngste sønn. Han er også Vålerenga-fan gjennom snart 30 år. Men født med ski på beina, er han ikke.

– Jeg har en pappa fra Karibia. Dermed har jeg vært så heldig å slippe unna all sånn vinteraktivitet!

Én fun fact om Aleksander

På oppfordring må Aleksander komme med én fun fact om seg selv:

– Jeg kler meg ganske konservativt, men jeg liker å gå med fargerike sokker, for å vise at jeg på en måte er litt rebell.

Del

LinkedIn
Facebook
Twitter
Email

Hva kan vi hjelpe deg med?